Thursday, February 19, 2009

Haaste 4/4 / Utmaning 4/4


Gourmet-Minna oli jättänyt minulle haasteen blogissaan, 4 kansion 4 kuva. Se sattui olemaan hevoskuvakansioni ja 4 kuva on viime syksynä otettu kuva rakkaasta hevosestani. Tällä hetkellä se toipuu vakavasta jalkavammasta ja toivomme kovin, että se saadan vielä kuntoon.

Kiitän Minnaa haasteesta ja annan sen eteenpäin seuraaville

mammaslillagömställe,
sinulleminulta.



Gourmet-Minna hade en utmaning åt mig i sin blogg, 4 folderns 4 bild. Det råkar vara min folder för hästfotografier och den 4 bilden är en bild jag knäppt i höstas på min kära häst som nu återhämtar sig från en allvarlig senskada. Vi hoppas så mycket att han ska bli återställd.

Jag tackar Minna för utmaningen och ger den vidare åt följande

mammaslillagömställe,
sinulleminulta.

3 comments:

Kamomilla said...

Oj! jag visste inte att du har en häst!

"Kantriina" said...

Kiitos Lena haasteesta! Täytyypä laittaa muistiin :)

Ompa ihana kuva kauniista hevosestasi! Toivon todella, että jalkavamma paranee! <3

Mukavaa torstai-iltaa toivottelee
Kantriina :)

päivi said...

hevosesi on kyllä komea eläin, toivottavasti hän parenee pian<3
mukavaa viikonloppua sinulle ja perheellesi, halauksin päivi