Friday, April 6, 2007


3 comments:

Mina prylar said...

Hej Lena!
Det är jätte kul att du öppnat din affär! jag gillar som du säkert räknat ut stilen och sortimentet ;) Hoppas att det är ok att jag länkat till din butik...
Och jag kommer att tycka till om det är ngt jag saknar. Jag tyckte att sakerna gjorda av "snickaren" va bra. Som du själv sa så satsa lite mer på fotona, det säljer ;) Fortsätt i samma stil! Tack för fin respons av min blogg! :) Jo Jag glömde säga att jag tyckte om att det fanns recept på din sida och så tyckte jag ju om de gamla sakerna;)
Får jag länka till din butik/blogg i mina länkarlista? Ha en bra dag och på återseende!

Lena said...

Hej Cia!
Tack för din respons! Oj vilken överraskning att du hade hittat denhär bloggen, blev faktiskt så inspirerad av din att jag också ville öppna en! Och jag har inte riktigt ännu kommit på hur dethär funkar... så jag har inte ens "kommit ut" med den än. Visst länka gärna både butiken och bloggen! O jag länkar gärna din blogg, bara jag kommer underfund med hur man gör!

Mina prylar said...

Hej igen! Jag har väntat på ditt svar :) Men jag förstår om du just har börjat så det tar sin tid innan man kommer underfund med allt. Jag länkar vidare till både bloggen och butiken!
Va kul att jag har bidragit till inspiration, jag satt själv säkert ett år och funderade på att börja blogga förrän jag gjorde slag i saken. Och det är så kul!
Hoppas affären går bra! hejsvejs!