Wednesday, May 7, 2008

Sisustuslehteen? Med i inredningstidning?


Sisustuslehdet toimivat suurena inspiraation lähteenä meille sisustusintoilijoille. Niistä saa poimittua hyviä ideoita ja innostusta tehdä muutoksia omassakin kodissa. Nyt eräs kotimainen, laadukas ja lämminhenkinen sisustus- ja lifestylelehti hakee kaunista saaristolaishuvilaa kuvattavaksi. Jos kenties sinä olet halukas avaamaan ovet omaan huvilaasi ja olla mukana mielenkiintoisessa lehtijutussa, otathan yhteyttä sähköpostitse lena at villaveranda.net!


Inredningstidningar fungerar som en stor inspirationskälla för oss inredningsentusiaster. De innehåller goda idéer och ger inspiration att göra förändringar också i det egna hemmet.

Nu söker en inhemsk inrednings- och lifestyletidning en vacker skärgårdsvilla för ett reportage. Om du är villig att öppna din villas dörrar och vara med och göra ett intressant tidningsreportage, kontakta då mig per e-post lena at villaveranda.net!

9 comments:

StrandviksVillan said...

Det är ju nog något man drömt om - att få visa sitt hem i en tidning! Men vårt hem är långt ifrån klart ännu, både på insidan och utsidan. Vi har inte ens en yttertrappa ännu! Ingen trädgård heller.

Lantliga drömmar said...

Vilka fina bilder du har i din blogg! Visst är det en dröm att få sin sommarstuga eller sitt hem i en tidning, tyvärr ha vi varken villa eller eget hem, vi bor på hyra ännu. :-)
Hoppas ni hittar andra fina hem att besöka!

Nu ska jag kika in i din webshop, tror nog att jag varit där nångång förut också, men minns inte riktigt hur det var... :-)

Ha det gott!

Kamomilla said...

Vi är redan bokade för reportage. det ska bli spännande!

Lena said...

Strandviks-villan: Känner på mig att bara det blir färdigt hos er kommer nog möjligheten att finnas ;-)

Lantliga drömmar: Tack, vad roligt att du tycker om bilderna! Titta gärna in i shopen också, där finns också några bilder här hemifrån mig, eftersom jag försöker knäppa de flesta bilderna själv :) Nå, Greengates sovrum är inte härifrån, vårt sovrum är så litet att endast sängen ryms in :)

Kamomilla: Ja det kan jag tänka mig, både att det är spännande och att det finns efterfrågan, alltså! Hade faktiskt ditt hem i tankarna då tidningen kontaktade mig för tips, men då hann nån annan före denna gång! Ska bli roligt att se ditt hem i en tidning, du meddelar väl sen när det är aktuellt :)

Flickan på landet said...

Det låter spännande :-) Mer som en dröm!!

Flickan på landet said...

Glömde ju fråga vad det är för tidning och om du samarbetar med en sådan?

Kamomilla said...

Jag lovar nog att berätta sen! :) Det kan ju nog ta tid...

Sjöboden said...

Hej och tack för ditt spår hos mig. Guud vilken underbar webbutik du har...!!! *vill oxå* :-)
massa kramar/ Caroline

Lena said...

Tusen tack Caroline! Jag blir så jätteglad över positiv respons! Kram, Lena